11.03.2024

medac prezentuje nową globalną markę korporacyjną

Dzięki nowemu hasłu marki „Poprawiając ludzkie zdrowie”, medac ustanawia sobie pozycję jako międzynarodowa firma farmaceutyczna, która zdecydowanie dąży do udostępnienia niezbędnych leków na całym świecie.
medac prezentuje nową globalną markę korporacyjną

Wedel, Niemcy (11 marca 2024 r.) Firma farmaceutyczna medac, założona w Niemczech w 1970 r., stała się korporacją o międzynarodowej renomie, która współpracuje z dwiema europejskimi organizacjami rozwoju i produkcji kontraktowej i dystrybuuje wyroby w 91 krajach. Główny obszar działalności spółki medac to doskonalenie istniejących wyrobów farmaceutycznych oraz opracowywanie nowych leków w czterech kluczowych obszarach: reumatologii, urologii, hematologii i onkologii. Po wielu dekadach imponującego rozwoju i sukcesów spółka prezentuje teraz nową globalną markę, będącą wyrazem jej przekształcenia w partnera na arenie międzynarodowej i wzrostu jej globalnego znaczenia. 
Nowoutworzona jednolita marka odzwierciedla dążenie spółki medac do doskonałości i jej globalny zasięg oraz umacnia jej pozycję kluczowego przedsiębiorstwa w branży farmaceutycznej. Dzięki nowemu pozycjonowaniu i wizerunkowi marki globalnej będzie ona wzmacniać realizację obietnic spółki medac, takich jak bliskie relacje z klientami i szeroka wiedza specjalistyczna.

Poprzez nowe motto marki „Poprawa jakości życia” medac podkreśla swoją pozycję międzynarodowej firmy farmaceutycznej zaangażowanej na rzecz udostępniania na całym świecie kluczowych leków. Poprzez wieloletnią współpracę z globalnymi partnerami biznesowymi medac realizuje swój cel – zapewnianie na całym świecie wysokiej jakości wyrobów farmaceutycznych i usług.

Nową tożsamość marki odzwierciedla nowa globalna korporacyjna witryna internetowa, dostępna pod adresem www.medac-group.com. Wszystkie międzynarodowe witryny internetowe zostały ujednolicone. Frank Lucaßen, Dyrektor generalny spółki medac, podkreślił w swoim oświadczeniu znaczenie wspólnej strategii marki: „Spójna strategia marki w całej naszej sieci korporacyjnej na całym świecie odzwierciedla naszą silną pozycję międzynarodową poprzez jednolity wizerunek i nada kierunek naszym działaniom w kolejnych latach”.

Tworząc markę korporacyjną położono szczególny nacisk na rolę spółki medac jako pracodawcy. Marka pracodawcy ma za zadanie zwiększyć rozpoznawalność spółki medac i jej atrakcyjność jako innowacyjnego pracodawcy, co zwiększy utożsamianie się pracowników z nią oraz świadomość marki wśród potencjalnych kandydatów.

W ramach pozycjonowania nowej marki spółka medac odświeżyła swoje logo, identyfikację wizualną i treści we wszystkich kanałach i punktach kontaktu. Kolor logo to królewski fiolet symbolizujący pewność siebie i wytrwałość, przywodzący na myśl komfort, ciepło i bliskość, a także odwagę – dla uzyskania możliwie największego oddziaływania rynkowego. Kolor ten stanowi niepowtarzalny identyfikator marki wyróżniający ją spośród konkurencji, zwiększający jej rozpoznawalność i wyjątkowość.
Odświeżona tożsamość marki wyznacza nowy rozdział działalności spółki medac, podkreśla jej zaangażowanie na rzecz poprawy stanu zdrowia ludzi na całym świecie i umacnia jej pozycję jako zaangażowanego i innowacyjnego lidera branży farmaceutycznej, specjalizującego się w reumatologii, urologii, hematologii i onkologii.

Lock

Zaloguj się

Proszę podać swój adres e-mail i hasło, aby się zalogować.