11.03.2024
Wedel, Niemcy (11 marca 2024 r.) Firma farmaceutyczna medac, założona w Niemczech w 1970 r., stała się korporacją o międzynarodowej renomie, która współpracuje z dwiema europejskimi organizacjami rozwoju i produkcji kontraktowej i dystrybuuje wyroby w 91 krajach. Główny obszar działalności spółki medac to doskonalenie istniejących wyrobów farmaceutycznych oraz opracowywanie nowych leków w czterech kluczowych obszarach: reumatologii, urologii, hematologii i onkologii. Po wielu dekadach imponującego rozwoju i sukcesów spółka prezentuje teraz nową globalną markę, będącą wyrazem jej przekształcenia w partnera na arenie międzynarodowej i wzrostu jej globalnego znaczenia.
Nowoutworzona jednolita marka odzwierciedla dążenie spółki medac do doskonałości i jej globalny zasięg oraz umacnia jej pozycję kluczowego przedsiębiorstwa w branży farmaceutycznej. Dzięki nowemu pozycjonowaniu i wizerunkowi marki globalnej będzie ona wzmacniać realizację obietnic spółki medac, takich jak bliskie relacje z klientami i szeroka wiedza specjalistyczna.
Poprzez nowe motto marki „Poprawa jakości życia” medac podkreśla swoją pozycję międzynarodowej firmy farmaceutycznej zaangażowanej na rzecz udostępniania na całym świecie kluczowych leków. Poprzez wieloletnią współpracę z globalnymi partnerami biznesowymi medac realizuje swój cel – zapewnianie na całym świecie wysokiej jakości wyrobów farmaceutycznych i usług.
Nową tożsamość marki odzwierciedla nowa globalna korporacyjna witryna internetowa, dostępna pod adresem www.medac-group.com. Wszystkie międzynarodowe witryny internetowe zostały ujednolicone. Frank Lucaßen, Dyrektor generalny spółki medac, podkreślił w swoim oświadczeniu znaczenie wspólnej strategii marki: „Spójna strategia marki w całej naszej sieci korporacyjnej na całym świecie odzwierciedla naszą silną pozycję międzynarodową poprzez jednolity wizerunek i nada kierunek naszym działaniom w kolejnych latach”.
Tworząc markę korporacyjną położono szczególny nacisk na rolę spółki medac jako pracodawcy. Marka pracodawcy ma za zadanie zwiększyć rozpoznawalność spółki medac i jej atrakcyjność jako innowacyjnego pracodawcy, co zwiększy utożsamianie się pracowników z nią oraz świadomość marki wśród potencjalnych kandydatów.
W ramach pozycjonowania nowej marki spółka medac odświeżyła swoje logo, identyfikację wizualną i treści we wszystkich kanałach i punktach kontaktu. Kolor logo to królewski fiolet symbolizujący pewność siebie i wytrwałość, przywodzący na myśl komfort, ciepło i bliskość, a także odwagę – dla uzyskania możliwie największego oddziaływania rynkowego. Kolor ten stanowi niepowtarzalny identyfikator marki wyróżniający ją spośród konkurencji, zwiększający jej rozpoznawalność i wyjątkowość.
Odświeżona tożsamość marki wyznacza nowy rozdział działalności spółki medac, podkreśla jej zaangażowanie na rzecz poprawy stanu zdrowia ludzi na całym świecie i umacnia jej pozycję jako zaangażowanego i innowacyjnego lidera branży farmaceutycznej, specjalizującego się w reumatologii, urologii, hematologii i onkologii.